Saturday, November 25, 2006

未能食好

本人深受我國創意食品加害(頭髮鼓油, 避孕丸大閘蟹, 哮喘藥豬肉, 蘇丹紅雞鴨蛋, 不勝杖舉...) , 信心一再受損, 一眾高官, 薪高厚祿, 可能多吃外國進口食品, 對廣大市民日食數以百噸計問題食品未能"體察民情"...
May 姐說得妙: "常識 (Common sense) 已可治港"

Thursday, November 23, 2006

昆人又獻新猷...

"昆人"的技倆確實層出不窮, 但是連自己至親都可以下手的, 上蒼應該做D嘢啩?

昨天有多風光, 不應再倦戀... 做人應該踏實, 你須要建立的, 是信譽, 不是賭本...你知道愛護你的人有多傷心嗎? 回頭永不太難, 圍牆是自築的...

Wednesday, November 15, 2006

有線寬頻(1097.hk)失英超轉播權, 股價受壓

Quote: [有線
url=jsp/news/main.jsp&menuID=5&category
=FINANCE&newsid=2006111512191294000]

是時候轉服務商? 但 觀乎NOW 嘅 ESPN選賽事往積, 又唔係咁理想噃...

Monday, November 13, 2006

非常願意...

"非常願意, 極之願意..."伴著全場笑聲, 就這樣, 見證著這個平日口甜舌滑、口沫遮攔的多口仔歸順我主。人生就是這樣奇妙, 最偉大的作家衹有上蒼...別無二店。

Sunday, November 12, 2006

向雷丁致敬

確實要向雷丁致敬, 一再示範實際足球的效律、及整体性...

反勝熱刺3:1絕非僥倖...

看來讀多兩錢書(READING)有幫助更進球員的mindset, 始終, 運動競技並非四肢角力, 動動腦筋最要緊...

[利益申報: 本人並無下注]

Friday, November 10, 2006

外母又比人'昆'

大拿拿幾十個, 一句唔該和多謝也沒有就過比個'粉人'; 可能真喺前世欠咗個'蛋散', 幫他養埋仔還要照顧這個伸手黨頭頭, 四拾幾五拾歲人, 晚晚去蒲去滾, 美其名傾生意, 洗X唔洗晚晚傾呀?! 侮辱智慧的動作不用重覆使用吧? 難得的是...有人受... 外母, 夠啦!

Wednesday, November 01, 2006

TO: 列卡特, 雖然形勢不妙, 請別失卻理智...

TO: 列卡特, 雖然形勢不妙, 請別失卻理智...