Wednesday, June 20, 2007

西貢朋友
































這地... 確是商機無限... 因, 這裏在發展中...
這裏... 似5~10年前的羅湖(袓國)...
一出關... 有無數好奇的眼睛Scan你 / 妳全身...
令你 / 妳有種大明星的風采...

這裏, 有些微異國風情... 它曾幾何時給殖民統治...

這裏, 美食當前... 也挺抵食...

這裏, 空氣不佳... 河水污濁...
(你 / 妳 還要利用發展和商機將它加劇嗎?)

這裏... 我找不到 Ms. Saigon...

12 comments:

seikomatic said...

怪唔得靜晒啦。

你D相後期真系好好...............feel..

蔡瀾鏡頭下果個西貢好樣好多。

果邊系咪已經有人富起泥啦?

學 霖 山 莊 said...

大師,
咪取笑我啦...
蔡瀾成隊crew ga...
我得部N73 jar...

我...
無嘢 la...

學 霖 山 莊 said...

大師,
應該都有D人富起來了...
妳見阿英愛都在河畔出現...
韓國領事館門高狗吠...

應有跡可尋...

學 霖 山 莊 said...

大師,
後期梗係好feel啦...
有性命危險ga...

On-Dog said...

"後期梗係好feel啦...
有性命危險ga..."

做咩咁搏呀?

學 霖 山 莊 said...

小狗兄,

係喎...
咁搏為乜?

搏打...可能...

但係都唔夠AK 同你咁搏...
行走鬥獸棋盆...
與象獅虎豹狼狗貓鼠共舞呀...

Justin said...

我上年都去過河內喎。同你對西貢既感覺一樣,都係勁似九十年代初既深圳囉。

之但係,小心一點,同行有人放左部laptop响酒店,我地落街食左一個鐘飯,番到房已經俾人偷左部機。

學 霖 山 莊 said...

側田,

Wa! 我還打算建議人去河內添...
起麻有個下龍灣望下ma...

你個同行都算大出血bor...
果邊紙水低都補唔番... Poor...

Justin said...

果次其實係我帶隊去電腦比賽,而部電腦係問我個學系借既,好彩既係,果部野係好舊既款,响香港放响街都未乜有人偷果隻,於是,番到學校同admin講,write-off左就算數。

但,令我到呢個國家留下左唔係幾好既印象。

On-Dog said...

搵食姐! 但千祈唔好犯法呀!

小9唔想咁搏架!
但我相信, as a Big Test, 我就去面對吧!

马铃薯比基尼妹妹 said...

第十张,白色的,是什么?

學 霖 山 莊 said...

小杉,

nice to meet you.

那是"蒸卷"
Wrap & Roll
地址:62 Hai Ba Trung, District One, HCMC, Vietnam.
電話:+84 (08) 8222166
[reference: http://food.tvb.com/market_trotter/gourmet/06.html]