Monday, December 24, 2007

聖誕交叉扑——愈快樂愈墮落(抱緊你)


在人潮漲退之間
你我都黏上一身泥濘
不顧一切地縱身
為要探視你衣裳下面的胴體

月台上
車廂騷動著叫人窒息的空氣
把心都撼出裂痕

晃動著的車廂內
鼻尖緊貼著玻璃
試著從那幕水簾吸取你的精華
也叫眼睛盯著你的顫動

吊索橋的上空
雲團都壓張下來
快逃
還是就與她纏綿

在那猛力的淋灑之下
可真把你洗得乾淨
你的體熱混在蒸汽裡
卻遙不可碰

在氯氣盈溢之中
搜索著你的氣味
在柔絲的被單上
輕舔著你的餘香
在她赤裸的背上
灑上我的香水
好沾上你的肌膚
讓你慢嚐

倒在你的胸口
悼念著她的遠去
匐伏在你的背後
尋覓著我的將來
現在抱緊在懷的
何時落空



作品By小珠

估到無呢? 大家... :)

12 comments:

北夫人 said...

咁快就有?

你招左搞幾日就有人扑,你就好啦!

羡慕中...

學 霖 山 莊 said...

喵喵,
多得大家比個機會細佬啫...

我都好羡慕北北呀...:)

渣估 said...

學霖兄聖誕快樂!

小弟當年都係為左睇邱淑貞而買飛入場, 後來仲買埋 vcd 添...

馬沙 said...

聖誕快樂

Gideon said...

聖誕快樂呀學霖先生﹗

(呢篇... 好激...)

學 霖 山 莊 said...

渣耶,
原來大家都係豆豆粉絲...
你話沈生幾幸福...
聖誕快樂呀!

馬沙少佐,
聖誕快樂呀... 有無去邊道玩?

大鎚兄,
呢篇咁激... 作者另有其人呀...
正哩!

馬沙 said...

學霖兄,

返完教會,帶老婆同個仔一起去咗個姊妺家裏,同一班教會弟兄姊妹一起玩.

陳大文部落 said...

聖誕快樂!

邱淑貞當年都係我 [ 賣飛佛 ] 之一。

而家賣飛佛係石詠莉....因為夠姣~

K said...

聖誕快樂!

好羡慕您同大酒店呀!

又, 整埋邱淑貞張相, 引人遐想!

學 霖 山 莊 said...

馬沙少佐,
聽來頗充實啊!

大文兄,
石詠莉? 等我查考下先...;)

Karen,
大飯店今晚掉低我呀...
佢要同班死仕唱通霄呀...
唔使羡慕呀...
另 引人遐想另有其人呀,
遲些開故...;)

Hana said...

學霖兄:
够鐘拆禮物了,
快樂快樂快快樂啊!

學 霖 山 莊 said...

多得兵姐提醒...
打boxing啦...各位...