Thursday, January 03, 2008

目標與願望...

08年伊始, 正如其他扑架一樣,
可能會有一大堆目標與願望希望達成...
但, 人年紀大了, 目標與願望沒有隨之減少...
只是明白到, 目標高低跟完成之間的關係...
願望的宏大, 跟能夠達成的機會率的大少...

15分鐘前, 收到(由細打交打到青春期大的)老死一通電話...
他剛在上年十一月尾才拉埋天窗...
本來有篇扑文想為他贈慶, 寫咗個頭... 未知點續下去...
丟低了...

佢以極之低落嘅情緒, 加上了無生氣的口吻,
一輪嘴告知我...
JJ: 「老婆番咗外家...」
JJ: 「...老頭子慶過火屎...」
JJ: 「...炒大鑊呀!」

LF: 「吓! 咁快(有問題)?!」
LF: 「... 攪乜嘢咁激?!」

真係家家有本難唸嘅經...
事源, 阿世伯為一長期病患者,
本身個腎打壞了多年,
所以謂想行遠啲都唔得...
瞓又無話瞓得咁多,
咪起身叮下嘢食, 沖淡茶飲下咁囉...

一般打工仔, 起居有幾大?
大家都明白, 如果唔係好似李實發咁,
新居仔爺同住, 但各一楝樓...
正所謂相見好同住難...
總有多少機會磨下擦下嘅...

就係咁, 一個醒瞓嘅媳婦,
碰上一個早起嘅家翁,
一個長期唔夠瞓,
跟一個睡得太多嘅戰事展開了...

可能時代真係唔同咗,
我以為還有初歸新抱呢d詩禮傳家嘅細節,
咁! 可能長期唔夠瞓喺會令人心火盛嘅...
咁! 如果一時意氣嘅, 咪道歉了事囉...
之但係, 相方都覺得自己無問題,
咁! 人哋阿仔! 人哋老公! 請自動自覺上枱...
或打橫瞓低做下磨心啦!

JJ: 「大哥! 好頭痕呀! 救我呀!」
JJ: 「連打個電話都要偷偷摸摸呀!」

正所謂清官難審家庭事,
呢一刻, 我腦海只浮現中銀果個廣告,
揸住水泡嘅男人變咗我老友,
海上面載浮載沈嘅世伯與嫂子,
佢(要/會)點決擇呢...

如果我話: 「不如你自己跳埋落去吧啦!」
咁喺咪好涼薄呢? (呢d時刻,真係唧都唔識笑)

老豆話: 「寧教人打仔, 莫教人分妻噃...」
咪住...
但係做後生嘅, 咁又似乎幾不孝噃...
哝! 唔對路噃! 點解好似變咗我自己嘅難題咁嘅?!

LF: 「咁啦! 事情發展到家下, 唯有靜觀其變吧啦...」
LF: 「反正企邊"庶"都係死嘅, 即管等相方下咗啖氣先(再打)算囉...」
JJ: 「咁又喺...! 唯有係咁啦...」

呢一刻, 我希望老友家宅平安, 一團和氣...
希望天從人願之外,
在這個偷來了的時間,
向各位世外高人請教呀!
Mayday... Mayday...

9 comments:

seikomatic said...

林林,

只有搬開住,然後多D番屋企。感情一定會好好多。比番D空間大家。

好奇怪惦解佢女人乜唔知會同個家公住,又唔知一定會有事咩。

呢D就系代價啦。

學 霖 山 莊 said...

大師,
你正正點出我所想...
講句真, 你話要我客觀都幾難,
世伯, 伯母由細睇到我"壞"
我知道兩老從來與世無爭,
好相遇到不得了...

我一早已經問老死婚後住邊處,
佢話同阿爸阿媽住...
我心中為佢打個突...
(嫂子真係唔話得噃,
肯照顧世伯...)

其實我都覺得好可疑...
阿嫂已經同老死行咗幾年,
每次拜年又神咁早見到佢,
唔通今日先同居咩...

我懷疑有人太早發難,
家陣先話唔夾, 要分開住囉...

我以為做戲先有呢d,
由羊變虎嘅極速變臉,
原來人生本如戲...
今次難為了仔仔...

Juicy Runners said...

"Easy" solution: 分開住.

Other than that: 都係挑戰高難度動作!

God Bless!

學 霖 山 莊 said...

小狗兄,
睇嚟, 得番分開住呢個option,
但係老死背呢層樓已經好唔容易,
另外出嚟租個單位,
閑閑哋幾千銀,
最大問題係...
要邊個搬呢?
唉...God bless him...

Juicy Runners said...

最好就係後生既搬...

FOR MONEY... ER... (都係GOD BLESS HIM!)

Hana said...

學霖兄:
"我知道兩老從來與世無爭,"
我係老人院做咗幾年義工,老人病、長期病患係會令人性情大變嘅。
"每次拜年又神咁早見到佢,
唔通今日先同居咩..."
咁一日未入門,可能化粧嘅唔止媳婦羅。
她嫁得俾他都應該知他財政狀況,可能大家都以為得,但係現實真是很殘酷的。
*********************************
依加唔離婚就唯有租間房來住,一定要近老人家方便照顧兩老。可以淨係租間房來瞓覺,食飯返屋企食,一來平啲,二來唔使泠落父母。一闊三大係梗格了,食少啲、着少啲都要試。等個女人自己體驗係多啲錢使好呢?定係唔同老爺奶奶住好。

學 霖 山 莊 said...

兵妹妹,
"咁一日未入門,可能化粧嘅唔止媳婦羅"
妳嘅分析好好, 好合理, 亦好同意...
妳嘅建議亦係我嘅建議...

但...
interlude:
剛同老死食完早餐,
佢終於承認和諧共處乃係個人良好意願,
事前打算, 是但一方會安排搬出...
聽罷, 心中又一涼...
此乃事前沒有妥善考慮而作安排...
做人做事, 一廂情願皆為死症...

但, 最最令我吃驚嘅係...
阿嫂剛來電同老友講:
「...我頭先打比你呀爸, 問佢死得未!」
而老友亦從阿妹口中確認為是實...

我倆震驚之餘...
我彈了句: 「呢d角色只有馬蹄路先演繹到...」
我見老友個嘴O得好大...

Hana said...

"「...我頭先打比你呀爸, 問佢死得未!」"
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!
人都是有情緒的,如果炒架當下怒火盛沖口而出的,還有原諒的藉口,事過境遷之後總咁做,唯有離婚一條路,兼夾還返哩句俾佢。
咁嘅女人,因住天收。

學 霖 山 莊 said...

兵妹,
我老死, 我女人, 同我,
都幾可確認"果個女人"係short咗...
佢仲要我老死賣咗層樓佢,
迫兩老走...

我女人都忍唔住話:
「佢係咪以為自己國色天香? 同irreplaceable?」

我呢一刻再看前恩後果,
都覺得匪異(夷)所思...
這是怎麼樣一個世界?