Sunday, March 02, 2008

養魚千里...


有個水族用品廣告話:
養魚令你添生氣...
這是我少有相信的...

鐵鎚兄憂心的...
可是個鬱鬱的小紅帽...

2 comments:

Gideon said...

咩小紅帽?

好鐘意你個㘣柱體喎,好少見,係咪石黎?同埋,我啱啱買左十條你呢隻紅綠燈﹗雖然我知我個新缸唔應該放咁多魚..但係我真係冇乜耐性,啲魚仔今次陰公囉嘻嘻嘻

學 霖 山 莊 said...

鎚兄,
個柱體係之前早夭嘅水草負重...
不過好適合小魚穿梭, 所以留下來...

我之前都係養乜ham乜...
所以唔洗驚...

呀! 應該是小惡魔才對...

唔通, 又係encoding 問題?
UTF-8 都睇唔到...