Friday, November 21, 2008

華萊仕...

我不屬於那個時代...
但我聽過這麼的一首歌...
主音思念著舊朋友...

6 comments:

若缺齋老人 said...

我就係E個年代...

學 霖 山 莊 said...

大人,
雖則有人話果個係動盪嘅年代...
但係紅色嘅郵筒總是教人順眼...

生活縱艱苦也不會自怨自艾...
左鄰右里真正有情相關照...

雖然石硤尾及吊頸嶺樓下
會有人按圖抄抄寫寫...
但, 公義依然...

沒了你那個年代,
便沒有璀璨的80年代...

若缺齋老人 said...

可能我真係老了,經常懷念當年,太過份都唔係好事!

seikomatic said...

好過溫拿。

不過校長暴風漢子真系顛嵐之作。

學 霖 山 莊 said...

大師,

我以為這陷阱...
這陷阱...
陷阱...陷阱...陷阱...

才是顛嵐...

學 霖 山 莊 said...

大人,
我都經常想當年...
聽你咁講我都知大鑊... :p