Wednesday, November 28, 2007

天空小說 - 追、渣、沽...

呢期在收音機聽得最多嘅,
除了早前嘅東京鐵塔,
就係: 「無見廿年啦! 妳好嘛, 我有D 嘢想同妳講...」

原來唔經唔覺, 小男人周記已經廿年了...
想當年, 初中年華...
回家後,
邊聽收音機、 邊做家課,
幾近成指定動作...

當其時, 屋企座向影響,
接收比較清晰的,
因利成便, 形成慣性收聽/收視...

無可奉告、三個小神仙、小男人周記、青春交響曲...
到後來的周慧敏、黃凱芹...

之後, 過了一斷時間, 才跟馬路天使轉入老人院...

唔知有幾多人有類似嘅轉院經歷...

但其實,
我想講嘅係...

如果有個廣播劇...
叫做 追、渣、沽...
以獨白形式,
說出週遭發生的擦邊球故事...

應該不難對大氣電波衝擊衝擊...

問題係...
大家有無諗過...
曹查理把聲...
應該係磁性嘅輕佻...
還是爽直嘅邪紋...

--------------------------------------
延伸閱讀:
小男人周記廿年-極度大男人, 阿寛[From: Orangedays]

10 comments:

Justin said...

有得做喎!!!

不過,一定要網上轉播,如果唔係照顧唔到地球另一邊既聽眾。

學 霖 山 莊 said...

係0架!!!
文字已經咁抵死...
如果真人發聲...
果D: -
「呵呵...」
「DLS」
「食多舊魚 丫!」
可以更加傳神...

側田仔,
你個邊凍唔凍?
呢道家陣17度C呀...
保重... ;)

ah-yun said...

Put it up on youtube?! :)

said...

嘩嘩嘩終於有人講到廣播劇喇
小男人周記同無可奉告我都好中意架
不過呢最中意既係都是那些日子
好妖心妖肺呀
嗯嗯等我得閒又寫下先

唉~好忙

學兄
係咪阿寬又開咪喇?
幾點邊個台呀?
等我又聽下先。

渣sir?
嘿嘿除非佢打定輸數現真身喇
否則一上電台肯定比三點d同行日捕夜捕揪佢出黎

嗯嗯youtube要有野睇可能複雜d
podcast都應該有得做既
洗耳恭聽呀洗耳恭聽

渣估 said...

小弟都係學霖既同代人, 想當年都有買"小男人周記"小說黎睇, 啊... 好懷念...

廿年後既今日, 可能都會買飛睇小男人周記舞台劇, 緬懷一下過去...

係喎... 多謝學霖兄提醒... 小弟可以深情獨白番自己寫既文章/詩, 到時自己聽番可能好喊添....

研究下 Podcast 點用既先...

學 霖 山 莊 said...

Yun,
形式唔太重要... :)

易亦,
我o地又係咪同代人?
快d教老闆用Podcast... :p

渣老闆,
"研究下Podcast 點用既先..."
呢句乃係知音者嘅福音...
唔好意思, 迫咗你上船... :)

p.s. 剛剛鄭丹瑞及林姍姍上咗查篤撐...

seikomatic said...

此事,俺系一空白的。

不過俺唔想聽渣哥把聲.....期望太高罅!

嘉林邊道 said...

好呀, 話唔定重可以輯錄成CD大賣添呀!

渣估 said...

一於咁話啦就...

陳大文部落 said...

除左小男人周記 ( 其實當年我無乜點聽 );仲有....各位觀眾: 軟硬 ~ @@~

老人院時間,創辦人,軟硬,十一至一,星期六晚........

如果 ( 我愛擦邊球 )有聲音版,相信好鬼馬,.....仲要係用番 六十年代果種 [ 李我 ] 或RTHK [ 乜乜乜現在 ~~廣播....] 果種 Tone ,咁就無得頂。