Thursday, November 15, 2007

Pour Le Petit Prince...

Bonjour, Mademoiselle.
Qu'est-ce que vous apprends le francais?

C'est un langage difficile...

Au revoir, merci!
LF

起初以為小王子說的是法語...
原來古印度語才真...

6 comments:

Samsara said...

學霖哥哥:

d古文好深嫁,我驚會肥佬呀。

學 霖 山 莊 said...

Samsara,

唔駛驚, 有興趣咪慢慢學囉...
叧 我見到d拉丁語系已經好頭赤...何況...
所以我係明解嘅...

看來妳對佛學硏究越來越濃厚...

seikomatic said...

俺有個 fan 自細就中意小皇子,俺睇埋本書都唔知想惦?真系咁深咩,咁有哲學意味咩,惦解小皇子咁苯唔去攻占全宇宙呢?惦解法國人唔出家要講印度話呢,惦解無人吮俺做區異員呢?

學 霖 山 莊 said...

大C,

小王子已把全球商品社會攻佔了...
做區異員? 妳邊個選區?
我投妳神聖一票...

seikomatic said...

你想吮就比隻腳趾尾你啦,其它 fully booked, sawlee....俺系漢堡吮區最好身材果位,見到你一定認得出!11182018記得投票啦!

學 霖 山 莊 said...

依...
大c,

我驚吮咗之後比人圍...