Saturday, April 14, 2007

里昂...

老婆:「記得今晚睇Leon...」(重覆地提示)
老公:「Lyon? 出咗局好耐啦... 無得睇 P.祖連奴...」

老婆:「咪遲到呀...」(目露凶光)
老公:「又話鍾意學友嘅?」(心想...)

有人話里昂D Fans 比較耐看... 都同意...
這夜... 見證了 Fans 的狂...
目睹嬋類的蛻變...


















































































6 comments:

李杏嵐 said...

原來學太係Leon迷?乜佢開concert嗎?真係唔知添,嘻嘻

D相影得唔錯喎!幾有氣氛!

謝斯柏賀維士 said...

Lyon Vs Leon ~
我都係鐘意 Lyon 多d :)
但我更鐘意 Man Utd !
用手機影既?都幾光 XD
p.s. 1 st time leave msg here

情定大飯店 said...

喵妃,

其實我並唔 Leon Super Fans...我只係鍾意佢某部份歌...今次係第一次睇佢concert, 不過d氣氛都好ok

學 霖 山 莊 said...

(謝)生,

歡迎光臨...
初戀以後, 好久沒有跟大家分享心跡啊...

別要只做 CDR啊...

;)

學 霖 山 莊 said...

Meow^2,

有D人係人格移行,
心水多多, 總知就...
花心lor...

By the way, (謝)生,
我係東北猛虎(病貓)Newcastle 人啊...

Man Utd fans 都要多謝我地東北黃大仙啊...

情定大飯店 said...

唉....人係貪心 & 自私的..= 有d人
花心 ??? 難道嗰d人唔花心咩 ???