Monday, April 09, 2007

ModeDuck 外遊...











Au revoir

8 comments:

Blogger70th Floor said...

嘿!
我生痱滋呀
n 粒星連成一線
看來訪 cafe 呢要下星期打後先得喇

學 霖 山 莊 said...

嘿! (<---- copycat 示範)
要保重身子呵...
有無痱滋膏或西瓜霜呀...

改期無問題, 學夫人假期後都要調校生理時鐘, 好鬼懶呀... 有D人...

Blogger70th Floor said...

Dear copycat,
好鬼懶呀... 有D人...
我啦梗係講緊

學 霖 山 莊 said...

唔係呀...

好鬼懶呀... 有D人... = 學夫人
真...

情定大飯店 said...

好鬼懶呀 x 1000000000 = ????





= 學先生 !!!! 嘻嘻 !!!

Blogger70th Floor said...

我開始懷疑你地鐘意我係因為我可以引發你地更多既生活情趣囉

咦咦咦咦咦
咁我即係咩呢......

學 霖 山 莊 said...

即係小惡魔囉...

said...

我都曾經諗過搬去坪洲,因十分喜愛它的寧靜... 但最後都係搬左入西貢...

不過我都在鍾生的有機農場種過野...