Tuesday, April 24, 2007

自己嘅十X年前後

是日紅雨,令CK老闆小小回顧十年...

常言道十年人事幾番新...
如果比人知道自己載浮載沈十X年, 都未打好份工...
講出嚟都好慚愧...

回億起...
Interviewer (IR): 「你響你嘅career上面,Look for d 乜野呀?」

(十X年前初出茅蘆)
LF : 「希望按步就班,邊學邊做,家陣夜晚都有繼續進修下D相關嘅學科,希望對工作有幫助咁囖,Career? 目前來講,會唔會太遙遠同空泛咗D呢?」
IR : 「咁你都算冇乜大志,定個位都幾低下... 我喺AAAgrade 嘅公司... BaBa ba ba ...巴巴... [下刪數佰字] (大哥, 明唔明咩叫初出茅蘆? 係無經驗果隻, 又係老豆話出嚟社會, 做人要謙厚D嘅... 唔通比老豆"坤"?) 」

(X年前...)
LF: 「期實相關嘅工作都有一定嘅經驗... 我相信可以勝任,希望對公司工作嘅文化有多D了解後,再回覆呢條問題...」
IR : 「咁即係冇啦... 我喺 xgbgfk 嘅公司... BaBa ba ba ...巴巴... [下刪數佰字] (乜D對白熟口熟面嘅? 定係自己無進步過...) 」

原來...老闆要嘅,有可能只係你嘅急才...
下次記得早D訓, 或者食D腦輕鬆先好浦頭呀... 各位小朋友...

P.S.
早十X年前有Blog睇, 可能條事業線都好行D... :P

12 comments:

kenkachemhazard said...

聞說有某大學做過見工實驗, 原來見面兩秒得出黎既印象, 跟見面五分鐘一樣.

換言之, 請唔請你, 一眼定晒八九分, 腦轉得快未必有用

Jan said...

ai ya…
見工咁講點得ga ?!
快d 搵 oli 惡補o下啦…

學 霖 山 莊 said...

Jan,
好耐冇見工啦... 幾時帶我去歡樂一宵...

正如KENKA said, 1st impression 見面兩秒已得出黎...
真係講個緣字...

Malcom Caldwell 都話blink blink...

情定大飯店 said...

Jan,
好耐冇見, 睇樓睇成點呀 ?
點解要搵我惡補呀 ?
好難架喎...佢咁鬼有性格 !!!


見工呢樣嘢, 真係好奇怪....
正如學先生講....真係講個"緣"字..!!!

我都in過唔少人, 我覺得信心係一個好大嘅問題, 就算佢幾謙厚, 俾唔到信心個老闆, 都"大獲"啦 !!! 咁即係話, 呢個人做嘢, 你預咗要同佢double check又或者執手尾..

However, 太過有自信又唔得喎 !! 因為呢type人會比較鍾意自己話事...

好明顯, in你嗰個係覺得你比唔到信心佢你可以自己handle到..

記住:
有自信 =/= 唔謙厚

情定大飯店 said...

我再噃睇你個text....

我諗IR覺得你唔aggressive, 請人另一個大忌, 就係請咗d唔aggressive嘅人..

原因:
1) 你唔駛望佢會幫你OT
2) 如果你想俾多d嘢佢做, 都幾難
3) 想佢做你second man就更難
4) lack of motivation
5) work as a team, 會affect到其他team member....


p.s.我並唔係話你..只係想講吓打咗幾年工, 自己見到 & 經歷咗嘅嘢啫 !!!

學 霖 山 莊 said...

我覺得見工確實係一場心戰大龍鳳...
幾成真, 幾成假, 都無乜所謂...

有人buy 就得...
講到天花亂墜, 如何如何, 其實遲早現形...

不過, 下次有機會都會試下答:「做你老闆之類嘅美式信心爆燈答案...」

P.S. 多謝老婆... 多謝阿Jan...

Blogger70th Floor said...

我想轉工

好七上八落

學 霖 山 莊 said...

70 妹,
呢D人生大事...
都係等冷靜落嚟先好決定...

千奇唔好因一時之氣...
(雖然我都屬於炮丈頸)

襯五一幾日假期諗諗佢...

有時太有型係要付出代價...
(想當年, 我都留低"海納百川"四字真言給老細才走...)

情定大飯店 said...

記住...呢個世界好細, 山水有相逢

做人都係留有餘地好


p.s. 咁型, 條路咪仲難行

Samsara said...

其實,我in人從來吾會問人係佢事業上有乜期望呀,五年十年後有乜vision依d問題.

自己都吾識答既問題費事問人,我亦吾鍾意聽人吹水.

我仲大鑊,覺得自己入錯行呀.而家都苦惱緊.

人生苦短,我d青春真係無乜,真係要變就係依家...依d係咪中年危機?


學霖哥哥,

吾好只用錢同title來衡量自己呀,其他比如同老婆甜蜜煙韌又成日公開耍花熗,自己開心又有寫作天份(吾好以為我吾記得呀,你d女人系列仲未寫完喎),人格,健康都好緊要嫁.

比上不足,比下有餘,未幾好.


七十:
你份工,又好似幾悶既.諗多兩諗先啦,你好似未做夠一年喎.

Blogger70th Floor said...

samsara 師姐好細心

學 霖 山 莊 said...

Samsara,
很多謝你的心靈雞湯...
誠然, 只要活得自在... 管他(她)...

嘿! (<--- copycat) 70 妹,
係呀妳師姐真係好細心啊...
祝妳身心康泰...一切愉快...

我越來越喜歡這個虛擬世界...
因為... 我感到真...溫暖...

多謝各位...