Friday, April 27, 2007

「Happy Bird's Day 2 U...」

「Happy Bird's Day 2 U...」
「Happy Bird's Day 2 U...」

昨夜有條貌似仔嘅蛋散係Lift度同妳唱歌...
真係好想Dup實佢...
點解口係 Happy Bird's day 而唔係 Happy Birthday?
點解係佢唱而唔係我唱?

Yee? 個 lift 好似得我同妳噃... 咁...
老婆, 我今日食咗藥未?

唔通聽演唱會都會上腦嘅...
梗係啦... 聽演唱會噃...
係(聽)呀... 仲要係佢呀...

老婆開心 令你放心 世界和平 所以放雀...
Happy Bird's day...
















11 comments:

seikomatic said...

架仔:Happy Bird's Day
香港仔:Hat B birday...


Anyway, 生左o拿?公喜晒。

右邊第五張中間放大睇睇,你D相真系好㊣,好有post modern realism feel....

李杏嵐 said...
This comment has been removed by the author.
學 霖 山 莊 said...

post modern realism feel?

大師,可唔可以教化我...
係呀27號生呀...

喵妃,
內人話齋...
表象嚟咋...
呀...(<---慘叫)

Blogger70th Floor said...

有無衣貓呀你
想約實二號晚呀

學 霖 山 莊 said...
This comment has been removed by the author.
Blogger70th Floor said...


抄左啦
delete 左佢啦

李杏嵐 said...

嘩,你地真係會約出黎見面架?

好friend喎!

個電話係咪真架?咁公開都得?!

o_O'

情定大飯店 said...

無所謂啦, 因為我係鋪頭個blog都有我mobile...

嘻嘻, don't worry !!!

學 霖 山 莊 said...

Miss 70/F,
多謝提醒, 唔洗晚晚尿尿...

喵,
哈...
Meow~, 妳估下啦...

都係老婆大方D...

Blogger70th Floor said...


我一訓醒就聲衣貓比你啦

學 霖 山 莊 said...

收到啦...

Thank you...

Just back home... Hee~
Sorry...