Monday, March 19, 2007

中年危機...

早前, 家庭聚餐, 獲悉其中一位亦師亦友的舊老板, 給請吃瘦鴿餐(勸告)自動辭職。
雖然大家沒有共事好一段日子, 但以他的資歷、工作能力, 甚至為人絕對是A++的, 不容置疑...

近年間, 相類的情況不斷發生, 間中乘計程車也有不少藏龍伏虎的, 戚戚然的述說往日為公司如何如何...
查實, 究其原因, 離不開行業委縮, 位高(薪高)勢危...等等

友人是家庭支柱, 早三、四年間新添成員, 現已在兩間不同機構辦的playgroups上學前課...
幸然, 他做人相當樂觀, 亦有秋收冬藏, 還準備大屋搬細屋, 儘量減少不必要開支...
為繼續上路作準備...

Anyway, 祝福你, 一切安好...

5 comments:

情定大飯店 said...

放心吧.....a先生一定會好快搵到一份比依家更好嘅工 !!!

Blogger70th Floor said...

好鐘意你兩公婆呀
嘿!
復活節後呢~

學 霖 山 莊 said...

好擔心妳呀...
邊鬼'瞌'妳呀...

等我神經俠侶出山'dup'...
BTW, 幫我止鼻血先...

Blogger70th Floor said...

流咩鼻血呀
唔好玩我啦


有你地呢對神仙俠侶既愛錫
我已經決定 let go 果d嗑我既人同有關既不快
哼!

又又
聽日寫新 post
回歸靈性智慧風格

學 霖 山 莊 said...

咁就叻女la...