Thursday, March 29, 2007

無心快語

[卸責聲明: 事情難有客觀, 不吐不快, 唔啱channel 請及早離場... Sorry, sorry...]

沒想到, 那天才說要慎言...
當晚便發作, 真邪門...

「..."龍門"可以用手啊...」(嘩! 死梗啦...教Goalkeeper用手"守籠", 同提點(教)老婆做家務一樣... 都是死罪)
首先, 不是侮辱大家智慧(事關呢個應該係政府嘅強項), 來個小小常識溫習...
足球規例, 在禁區範圍內, 只有守門員(龍門)可以合法地用手接觸皮球...云云

當晚, 上演一幕... 沒有手[守]的龍門, 如果門前放件紙板人, 可能賽果還要好...

「...哈哈哈...*玩(佢真係玩架, 又夜蒲又唔收身, 又無heart)下啫...出身汗啫...」(咁又出個list鬼死咁靚, 列明賽果同勝出比率? 乜得嚟咁偽善呀...)
況且, 正如隊友N 所言: 「出汗? 我有好多方法噃...做Gym又得, 跑步又得,使鬼夾$ 來受氣呀... 」

無論工作又好, *玩(呢個係運動, 係競技項目, 可唔可以尊重下?)又好, 唔係話要投入兼全力以赴嘅咩?

又話講團隊嘅... 咁果D又莫氣又唔知想點嘅, 知唔知場邊好鬼多後備都好有heart兼有夾$架...

唉... 講到人都幼稚咗...

係咪每個波牛都咁架...

No comments: