Thursday, May 03, 2007

上一堂好課 / 好博不妨一看再看

我連這一段也不會(懂)說:
"喜見 samsara 那兒興起了一場理性討論。我實在喜歡那樣的表述與討論:多角度、毋客套、見機鋒、存厚度、心善良、守禮貌。"
Reference:
最低工資 ,
續集

諻論...

我看見百花齊放:
Reference:
供求
老闆有Say
白加士街老闆說:
慈母之見
未能儘錄.請別介懷

10 comments:

Blogger70th Floor said...

玩我咩

學 霖 山 莊 said...

真。架...
起初想寫, 當優雅女生遇上市井之徒...

但未免有損內人QA清譽... Haa...

Anyhow, 真心拜服...

P.S. - 妳忘了取手信, 但我們已將兔子吃光了... ;)

情定大飯店 said...

oh...不是我們, 而係有d人 !!!

學先生, 幹嘛我不知道的 ???

Blogger70th Floor said...


乜 d 兔子俾某 d 人獨食呀
好慘呀所有 related parties

學 霖 山 莊 said...

阿女人,
又係妳臨出門口叫我比你倆姊妹分甘同味...
我都抽起2件留咗比妳, 妳知妳幾點翻先得架... 又唔洗頭...
我絕冇話自肥噃...Ms. 屈

3個人都唔算(我們), 咁點先算係...

是否發動家變...
使唔使攪到羅文...

Blogger70th Floor said...

家變?
嘩我咁我下次去邊見d貓貓呀

學 霖 山 莊 said...

係噃...
大人嘅事係唔應該影響D小朋友嘅...

要D時間(顏)究下...

情定大飯店 said...

頂 !!!

聽聞我噃嚟嘅時候, d人仲未瞓...
咁又唔講 !!!!



"我都抽起2件留咗比妳".....

唔 = "我們已將兔子吃光了" !!!

~~~~~你前言不對xx喎 !!!



"是否發動家變...,使唔使攪到羅文.."
我諗我同你嘅年代都相差一段距離...
唔明你講咩喎, 嘻嘻 !!!

好喇, 唔再同你discuss呢個topic...
咪會顯得你太少x !!!

Samsara said...

哇,又來耍花熗.

七十,刀劍無眼.

百花齊放?我睇睇下,有d似比人圍摳多d.係咪個個都反對最低工資嫁?

學 霖 山 莊 said...

哎...

最低工資? Hmm...
我都係信佛利民個套嘅...

不過如怒火所言, 仁愛只係文明社會內彰顯...

Samsara,
有無膽汁浮上水面呀...
得閒來玩貓...