Tuesday, May 29, 2007

老婆的五天精華遊 / 老公的五天夢X

手機響聲...
LF: 「喂...」
女人: 「老公! 我見到豬囉呀!」
LF: 「...」(豬囉?)
LF: 「豬囉?」
女人: 「Jude Law 呀!」
LF: 「吓? 」
女人: 「係 Bangkok 機場呀! 我要過去同佢影相呀... 噗通...」

良久... 手機再響
女人: 「老公! 同我call 阿K 呀! 我 21:00 到香港機場呀...」
LF: 「我無佢電話號碼 woh...」
女人: 「R 呢?! 」
LF: 「我唔o係公司 woh...」
女人: 「 我自己call 佢... Bye! 噗通...」

我好感謝主...
老婆經過五天精華遊後...
佢依然想起我...
佢識叫我老公... 冇叫我喂 或者 阿邊個...
唔...

**************************
P.S. -
我好奇怪點解我 5days 咁長都唔作怪...
唔通我唔夠男性hormone...
但係太多會影嚮髮質喎...

14 comments:

李杏嵐 said...

乖喇!(^o^)d

C.D said...

哈哈~~

D.

Blogger70th Floor said...

學 霖 山 莊 said...

喵娘,
小民可以平身味?

D.,
好彩妳還懂笑...

70/F,
:0

情定大飯店 said...

ooooh....

下次去夠一個月.....ok ???


多謝晒 !!!

學 霖 山 莊 said...

阿女人,

唔該晒woh...

Samsara said...

情定姐姐,好唔好玩呀?

學 霖 山 莊 said...

玩謝蛋高霖冶...

怒火眼睛 said...

嘿嘿,
咁樣表明心迹, 好似有d此地無銀呢...
okok, 不如改個題做"老公的五天夢遊"

學 霖 山 莊 said...

媽媽眼睛不止有火...
果真挑通眼眉...
逃不出妳法眼呀...

渣估 said...

唔好信學霖呀, 佢晚晚都捉我去「威」!

學 霖 山 莊 said...

給老闆出賣...
是打工仔最崇高的榮譽...

Nono the queen said...

最後個句
笑到我噴粟米湯

nonoprincess

學 霖 山 莊 said...

nowel,

邊句呀?
Welcome! Have a seat, please!