Sunday, May 06, 2007

月上兔...

月上兔...



By 小惡魔...

16 comments:

Blogger70th Floor said...

學 霖 山 莊 said...

Sorry...
錯別字...

by
優雅女生

Blogger70th Floor said...

做咩唔請我食小惡魔果子呀

學 霖 山 莊 said...

等我check下貨存先...

;P

Samsara said...

好得意既兔仔呀!

我又要去日本.

學 霖 山 莊 said...

Samsara,
有無學日文先? 否則要帶大量漢字O架...
70/F話... (<--- 擺人上檯)

不過用身体語言 + 雞同鴨講更有歷險feel...

火鶴 said...

學霖兄,
小惡魔果子, 笑死我.
oh BTW, 誰人敢食小惡魔果子呢?

Blogger70th Floor said...

情定大飯店 said...

Mr.學,

我唔記得係咪我買架??...(小惡魔果子)

我有d失憶 !!!

學 霖 山 莊 said...

火兄,
我想誰人夠饞嘴便會把它吃掉...
與勇氣不相干...
Hee~

內人,
好少見妳咁謙虛...

Samsara said...

吾駛驚,我帶個識日文既去咪得囉.

同埋,我識講兩句日本嫁:
ikule deska?
doko deska?

(吾知係咪咁串)

學 霖 山 莊 said...

Wa! Samsara 同 70/F 都好叻女呀...
Yee~ 好似易亦都識日語...

各位... 歡迎回歸母系社會...

Just kidding...

Blogger70th Floor said...

^)-(^

(大師教我架呢個符號)

學 霖 山 莊 said...

^)-(^ stands for?

Blogger70th Floor said...

含住兩粒糖好似松鼠咁

學 霖 山 莊 said...

oic...

夫人唔食糖都好似

^)-(^

咁可愛... (<-- 係咪有D寒風入骨呢...)