Friday, May 04, 2007

月亮...

月亮...
有無放大鏡

5 comments:

怒火眼睛 said...

笑死我...我好認真咁放大張相黎睇, 先見到個月光同街燈一樣屣屎....
咁你都影? 好寂寞咩?

學 霖 山 莊 said...

都幾架...媽媽

Anyway, thanks for watching...

學 霖 山 莊 said...

Samsara,
我影果陣真係好大個㗎...

所以先影咋... (<-- 一稿兩投)

Samsara said...

啊,得我都一稿兩投先:

學霖哥哥:
係呀,可能係天文現象,個月光真係大d嫁喎.

講起我細個時聽過話人人睇既月光size都吾同,你睇既月光越大越長命.當時我已經開始留意月光,已經發現月光有時大d,有時細d.

今次既月光好奇,我從來無見過月光可以又圓又大咁多日.

學 霖 山 莊 said...

先此聲明: 唔係媚外

不過當年係英國見到個月, 肉眼見起碼2"~5"直徑; 真係外國月亮特別圓及大...

想長壽, 都怕且要離開這個繁囂都市...

好驚呀... 有人話見到紅色月亮...