Monday, May 14, 2007

打油詩聖

這才叫做...勁

By 打油詩聖
70/F 係我既中文老師,佢尋日讚我寫野有文氣,其實我煮野食都好有鑊氣。馬沙插我唔到,咁就明天請早。匿名話頂唔順王家衛作品,因為佢係「四號」中既極品,香港四號唔易搵。馬沙兄又話寫「內幕交易」, 踢爆內幕好到極。若虛兄讚小弟見解獨樹一幟,希望仲有下一次。學林哥插政府回歸後行反智,回歸母體做BB! 完全同意 Wenli 兄, 要壞無需睇報紙。 Kevin 歎回歸未完成,同志有請加把莖! Venus 又想做烈士, 網友快話警察知! Dreamnining 話政府冇解,點解唔解褲頭帶? 喵妃真係早熟女,龍虎豹啟蒙左佢! 匿名塞錢入你袋, 唔認罪就至應該! 查斯特講得玄妙, 千萬咸link 肝膽照。 CK 掛住Erica, Erica 話有心喇。怒人甲叫等睇戲, 精彩下集預埋你! 硬膠語出孫柏文, 盡得神髓有小溫。野孩子金句好「近」, 唔想含L 快脫貧! tk 有先見之明, 寫多陣鳴金收兵! 靚女兵臨玩熱狗, 你慣正手定反手? AK 兄話冇野講, 原諒細佬貪口爽...

蛇貓狗陳慶祥?

2 comments:

seikomatic said...

你林住系下期中大校報發表呀?

定系母親節食左乜野泥?

學 霖 山 莊 said...

Haha...

大師,
好多中大校友架呢個Blog海...
發表? 我未夠資格...

不過, 能供雅俗共賞的文章, 多貼又何妨...

噫... 係噃, hyperlink 都可入罪...
都係寫下母親節食左乜穩陣D...