Monday, January 29, 2007

無厘遊...

昨, 長夜多夢... 由於最後一個夢較接近夢醒時分...特別記得清楚,更顯其荒誕...
話說無厘由造訪林宅(按:林銀紙 by 曹超人), 但應該並非半山正宅... 反而有D似太古城...

大家一人一張紅A櫈仔, 坐在露台大譚養魚經... (Wa! 我好似養乜都X噃, 大膽到吹養魚心經)
不過, 如果你見到有人在浴缸內養錦鯉, 但全副武裝, 一絲不苟, 相信自信心都會增强咗...

良久, 阿林太凝視著我道: "啊! 整個月沒見了, 工作如何?"

"Am... 不錯, 還好... 不過我初次上來(造訪), 妳可能認錯人了!"我吱唔着

她好像滿不在乎, 但不知何如應對(我心裹想這是最common的客套話吧? 我可是魔童啊!)

我唯有打圓場: "係呀, 我係Messenger, MSN messenger 呀!"

聽罷, 見她跟女傭人摟作一團(好像好姊妹般), Ka ka 大笑 "MSN messanger... ka ka ka..."
(唔通林太成日MSN? 咪比渣沽知道呀! 佢好鬼唔nike ga!特別在上斑時分)

接着, 看見地台內有水積... (唔知係咪頭先飲荼時留下...)

連隨找個地拖, 喺咁拖... 但越拖越大鑊...

林生忽然道: "啊, 樓上滲水啊... 套Hi-Fi 可要弄壞了..."

我看着露臺的天花, 確實濕透了...

但... 天花6英呎高還不到, headroom怎的好像不合此比例? 想了想便睡醒了...

No comments: