Saturday, July 28, 2007

球員生命

曾經這樣說過:「當我再跑不動時, 便是該停下來的時候。」

所以, 每次出場都會是最後一次...
每個賽事前夕... 總要有充足的休息...

賽事前4小時, 盡量不要進食固體的食物...
準備好的電解質飲料多支...

皮靴與護踁都不可少...

提早30分鐘到場做熱身(運動)...

這些, 這些...
區往矣...

上天又一次精細的安排...
在獲得隊友認同的時候:「有學霖打閘(什), 後防可以很放心...」

醫生:「你(的)視網膜有脫落現象, 該停止激烈運動...」

Damn it! 開我玩笑...






12 comments:

Blogger70th Floor said...

下你冇事丫MA

火鶴 said...

掛靴唔可惜,
睇唔到嘢就成世架啦.
有heart, 都可以教吓小朋友踢波, 一樣咁有滿足感.
保重身體.

不如我又post張我今年嘅戰靴俾你睇丫..

學 霖 山 莊 said...

謝謝各位關心...
已經做了laser 焊接...

2th Aug 再檢查...

xiao zhu said...

小心保重身體呀!能夠及早發現、及早治療,也屬幸事。

Jan said...

"上天又一次精細的安排..."
個天一定會比番d 好o野你o既…
take care

學 霖 山 莊 said...

70, 小鶴, 燒豬, 真叻,
衷心多謝各位關心...

情定大飯店 said...

加油呀...

我總相信人係善有善報的...

上天給我們的磨練, 總是要我們學習去克服, 怎樣去解決問題...我總相信不論什麼事, 我們都定能解決

上天這樣的安排, 一定有衪的原因..或許可以將事情交托給衪吧...

正如上天安排了你給我, 開心的跟常鎖著眉的在一起, 是絕配嗎 ??

請你記得, 無論咩時候, 我都會係你身邊支持你, sharing your happiness & sadness...只要你願意講 !!

但別讓你那些壞脾氣嚇怕了我 !!!

學 霖 山 莊 said...

無怨不成夫婦...
欠妳不少呢...
阿女人...

雖然, 我知道每朝打開港聞,
都有不少勁過我呢D小兒科在發生,

要接受不難, 多少許時間便成...
Yeah~
死未...

情定大飯店 said...

好嘢喎.....

super b. 都可以咁快覆...

利害....!!!!

學 霖 山 莊 said...

驚妳唔高興嘛...
枕邊人

馬沙 said...

靴....當我10年前加入那間一星期七日,朝九晚兩三點的公司時已高掛了...

學霖兄小心身体,好多人要你"睇"住!!

學 霖 山 莊 said...

馬沙兄,
多謝提點...
但你識撲蝶噃...

Anyway, 我要留番雙眼看各位精采的腦袋(blogs)...
不停躍動...