Monday, May 19, 2008

全國哀悼...

全國哀悼

雖則哀悼只是形式上的一種...
但"康講"人著實太繁忙了...
怎麼afford得起這貴重的三分鐘?

於是大家在煩擾的電話鈴聲及傳真聲頻中"默禱"

---------------------------------------------------------
追加: -

地球村無分彼此...

隨緣樂助:

四川地震:
香港紅十字會 (Hong Kong Red Cross)
香港世界宣明會(Worldvision Hong Kong)
聯合國兒童基金會 (UNICEF)
樂施會 (Oxfam Hong Kong)
救世軍港澳軍區 (The Salvation Army)


緊急呼籲
(雖然我明白血濃於水... 但別忘卻地星上的另一點...)

緬甸風災:
香港紅十字會 (Hong Kong Red Cross)
香港世界宣明會(Worldvision Hong Kong)
聯合國兒童基金會 (UNICEF)
樂施會 (Oxfam Hong Kong)
救世軍港澳軍區 (The Salvation Army)

7 comments:

Hana said...

學霖兄,除咗血濃於水之外呢,又似乎俾到另一個感覺我,就係:捐嘅錢去到四川比捐去緬甸更能物盡其用,救到人、幫助到人嘅機會更大,畢竟我哋可以捐嘅都係有限錢。
ps:可能係我膚淺

學 霖 山 莊 said...

hana 妹,
言重了...

膚淺的可能是我...

但無論是地上之丐幫,
還是堂而皇之慈善會...

相信的,
便把有限錢捐出了...
有疑惑的,
都把留了在口袋...

是擔心有人立心不良嗎?
那些立心不良的人可會折福的...

有那種笨蛋嗎?

雖然極權笨蛋多的是... :)

Samsara said...

學霖哥哥:多謝你呀!

我都相信四川救災既效率一定比緬甸高,但我睇到既分別係,四川救災既主要困難係地震地區既山形險要,交通中斷,根本好難將物資同人員運入去,而其實一直係夠錢賣物資既,我捐比四川既錢,主要係比佢攞來重建。

而緬甸呢,到今時今日都仲有大量既人無水無食物無藥,屍體未處理,人民健康同營養差,殺人無數既疫症隨時會爆發。緬甸軍政府無錢亦唔會買,所有捐比聯合國兒童基金會既錢,真係攞來救命既...所以呢,我捐比緬甸既錢多過比四川。

我為左緬甸人民既苦難而十分難過。

K said...

都係緬甸政府的問題喔!

令我諗起七六年唐山大地震, 當時中國政府處理的手法。

又, 您的呼籲, 我已放入我個blog度等多d人睇到做下善事了。

學 霖 山 莊 said...

Sam Sam,

相對於其他在救人於水深火熱中的,
實情是天與地之二分...
九牛之一毛...

前天信報出了篇廣告,
說明了,
人可以做的
(可以)很少...
(亦可以)很多...

所以, 一來我們要多謝志同道合的有心人...
也要多謝自己尚存的測隱...

雖然人力未能勝天...
但, 只要有愛...

世界還是很美的...

另,

正如Karen所講,
緬甸彷彿舊日的"竹幕"政權...

為了可能是國安嘅理由,
而拒絕別國救援...
彷彿歷史重演...
還是不懂借鑒?

這亦是我擔心國家的災情(及聲響)太大...
反而令人忽略了彼鄰的苦難...

無論如何, 大家繼續留心各方的事態發展吧...
加油哦各位!

Hana said...

所以捐俾緬甸的錢要捐去一啲可以運送物資入境的慈善團體。

學 霖 山 莊 said...

Hana,

妳說得對... :)